Subject: N22869: NOTAM A2642/24 väljastatud (ID:22869)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Oct 2024 17:54:00 +0300

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 22869 alusel, mis saabus meile 17-10-2024 
12:47, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A2642/24
(A2642/24 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/028/5932N02547E005 A)EETT 
B)2410251600 C)2411012300 D)OCT 25 1600-2200, 31 1700-2300, NOV 01 1700-2300 
E)TEMPORARY RESTRICTED AREA EER2412B ESTABLISHED DUE TO UN-MANNED AIRCRAFT 
ACTIVITY WI: 593551N 0254145E - 593448N 0255043E - 592830N 0255100E - 
592920N 0254215E - 593551N 0254145E. ALL AIRCRAFTS (INCL. UNMANNED 
AIRCRAFTS) ARE PROHIBITED TO FLY IN THE ACTIVATED AREA WITHOUT PRIOR 
COORDINATION FROM ESTONIAN POLICE AND BORDER GUARD BOARD. PERMISSION FOR 
ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 5382 3704. F)SFC G)2500FT 
AGL)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.